Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Tuesday, July 20, 2010

TOLONG KAMI UNTUK TOLONG MEREKA.




Menjelang bulan yang mulia lagi penuh berakah ini, ana merayu kepada sahabat yang mempunyai kelebihan perbelanjaan tolonglah hulurkan sumbangan untuk kita tolong sahabat kita yang memerlukan bantuan menghadapi Ramadhan yang mulia ini.


Bulan yang Allah memberi ganjaran yang lebih kepada kita dan bulan yang pahalanya hanya Allah yang tentukan, dan sumbangan tersebut akan digunakan untuk membantu saudara yang kurang berada , kerana selama 11 bulan kami telah memberi sumbangan ala kadar yang termampu daripada kami, jadi sempena Ramadhan yang berkat ini, saudara yang prihatin sekelian diberi peluang untuk sama-sam menjana saham untuk akhirat sebagi persiapan kita menemui Rabbul jalil. Semua sumbangan boleh diberi melalui akaun PAS Pendang. CIMB 0210 000 1669 057 atau BIMB 201101 000 8229 .
Bantuan ini kami akan gunakan untuk memberi bantuan maanan, pakaian, membaiki rumah dan keperluan lain sebagai tambahan kepada sumbangan yang sering kami berikan selama ini kepada rakyat daif yang memerlukan.
Moga ganjaran berganda diberikan Allah sempena Ramadhan yang penuh keberkatan ini.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.