Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Thursday, April 24, 2008

maaf saya dato'


ish,ish,ish, itu lah manusia. Manusia lebih takitkan manusia dari takutkan Allah. Dahla kena raba, entah satu badan kot, pas tu minta maaf pulak, katanya yang meraba tu mabuk pula. Polis kata mereka nak siasat DJ ekoran alleged mollest, yang mana satu pula ni. Macam-macam cerita dunia akhir zaman dalam kepercayaan Islam Hadhari ni no. Naik pening ana. mengikut si empunya badan, melawak atau gurauan kasar sering terjadi antara beliau dengan bekas menteri tersebut, tapi entak kenapa kali ini terpaksa buat report, pas tu tarik balik report, pas tu minta maaf pula dari bekas menteri,maklumlah mungkin dia mabuk, tak perasan yang tu bukan yang sah punya.

Mungkin selalu tak sekasar itu gurauannya maka tak perlulah buat report, tapi kali ni terlebih kasar, pasai tu buat report. Nak tanya lagi, ada ka pihak polis beluam selesai siasatan, dah lebih 24 jamni, yang black 14 hari tu cepat saja selesai siasatan.

Nak tanya lagi, yang tarik balik report ni pasai apa, tak kan polis tak nak siasat lagi, dengan mudah buat report pas tu dengan mudah tarik balik, ada berlaku ugutan atau belian ka, kena siasat jangan tak siasat.

Bekas menteri pula kena buat report juga pasai perempuan ni sudah buat malu dia saja, dah tuduh orang cabul pas tu tarik balik tuduh orang cabul, ingat maruah menteri boleh dipermain-main ka.

Report jangan tak report.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.