Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Saturday, November 22, 2008

Futsal, tahniah kepada yang menang.


Malam tadi selesailah program Futsal yang dianjurkan oleh kawan dan sahabat di G'Mee gelanggang futsal Banggol Besi . Sejumlah 54 pasukan telah datang mengambil bahagian dan ana tengok dari luar Pendang pun ramai . Ada yang datang dari Kulim dan Sungai Baru Alor Star serta yang menang jadi johan dan membawa balik wang seribu ringgit adalah pasukan dari Publik Bank.

Ana lihat mereka ni memang bermain dengan teknik yang sungguh cekap dan pantas dan padan la boleh menang jadi johan pun. Tahniah kepada mereka dan janji ana kepada kawan-kawan tahun depan kita akan adakan lagi program ini insyaallah , dan harap mungkin ia akan jadi salah satu program dalam jadual peringkat negeri pula dibawah sahabat ana EXCO sukan nanti.


Sukan ini satu sukan yang agak santai dan hanya makan masa 10 minit setiap pusingan dan satu pasukan hanya ada 5 pemain saja, jadi dalam satu hari tu bolehlah main banyak pasukan. Dalam program semalam ana ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara Shukri Ismail yang menjadi pengerusi penganjur dan Che Mee yang membenarkan gelanggang beliau digunakan untuk program ini dan semua yang terlibat termasuklah Dato' Taulan Rasul yang juga EXCO Kerajaan Tempatan Kedah yang menyumbangkan hadiah TV untuk pemain bertuah dan kepada semua yang menjadi urusetia perlawanan dan penyumbang , kalau depa tak bagi kerjasama, mungkin sukarlah bagi kami nak adakan program sebegini.




Terima kasih semua dan syukur kerana tidak ada apa-apa yang tak enak berlaku sepanjang perlawanan ini.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.