Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Tuesday, March 30, 2010

Macam-macam ada, hai dunia.

Kesian pula kat ketua wanita sorang ni, bertegas hari itu nak lepas jawatan bila yang menang jenis yang suka buat cerita tak senonoh dengan kaum sejenis ketua wanita nih, tapi bila menang sungguh DS Chua, maka baru rasa dah nak terjatuh bagai telor dihujung tanduk baru nak bincang dengan sayap pergerakan tersebut. Tak kan nak flip flop bacam bos dia PM tu kot.
Memang kita juga hairan bagaimana seorang yang terpecat pasal ada kes atas katil dengan wanita lain , pelakon bukan artis tetapi tetiba menang pula jadi ketua, siapa tak malu lebih-lebih lagi kaum sejenis mereka. Mana nak letak muka dan apa nak beriahu dunia, kalau dibarat manusia macam ni dah lama ditolak rakyat dan masyarakat, tapi di Malaysia buatlah apa pun, akan terus disanjung, yang dikeji bila yang buat kerja tu penguasa, dihina dan diaibkan walaupun bukti tidak ada.
Yang peliknya yang sorang ni, tak tahulah apa pegangan dia, menteri yang jaga HIV dan AIDS dengan program harm reductionnya boleh bersama dengan manusia yang ada perangai macam tu, bukan ana tuduh tapi dia sendiri mengaku yang jadi pelakon betul tu adalah dirinya.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.