Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Saturday, June 20, 2009

Pendakwah terkini baru muncul.


Bagaimanapun, bekas pembantunya mengingatkan penasihat PKR bahawa beliau mungkin boleh lepas di mahkamah dunia, tetapi "di Mahsyar (mahkamah Allah) pasti akan dibicarakan juga".

Mohd Saiful menegaskan demikian dalam blognya sebagai mengulas permohonan Anwar untuk mengetepikan tuduhan tersebut.

Anwar dituduh meliwat Mohd Saiful di sebuah kondominium di Jalan Setiakasih, Bukit Damansara antara 3.01 petang dan 4.30 petang 26 Jun lepas.

Itu ulasan dari sebuah laman blog yang ana paste disini. Bukan apa hanya untuk menyebarkan dakwah dari sipenutur tersebut. Baguslah kalau boleh ingat macam tu. Memang itulah yang selalu kita baca dalam doa iftitah setiap kali sembahyang, segala apa yang kita buat adalah kerana Allah dan Allah akan mengira di akhirat kelak walau sebesar zarrah pun amalan baik atau jahat akan kita lihat nanti.

Kemushkilan rakyat bermula bila liwat dilakukan pukul 3.01 petang hingga 4.00 petang dibangunan yang orang bekerja dan siap dirakam mengikut kata beliau yang akan menunnjukkan rakaman tersebut didalam perbicaraan dalam mahkamah.

Siang hari ditempat kerja dan dirakam dalam video, itu antara perkara menarik yang rakyat nak tahu selanjutnya.

Juga ada didedahkan didalam laman web pasal perjumpaan beliau dengan TPM ketika itu dipejabat di Mindef bahkan ada laporan menyatakan ada perhubungan telefon pula tu.
Pendedahan beliau pergi kerumah TPM masa tu untuk berbincang tentang khidmat nasihat yang perlu dilakukan memberitahu dunia bahawa TPM kita ketika itu adalah seorang Pakar Motivasi yang baik sehingga boleh memotivasikan orang yang menjadi pembantu ketua pembangkang, tahniah la.

Apa yang rasa agak kurang enak untuk didengari adalah bila laporan dari pemeriksaan kesihatan di Pusrawi dan HKL menunjukkan 'anus ' beliau tidak ada tanda-tanda 'penetrasi'( tujahan) .

Ekoran dari kata-kata beliau, memang boleh menjadi pengajaran kepada semua, tetapi ana teringat juga ayat Allah yang bermaksud ' fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh'. Kalu kena bunuh mati dan tidak menanggung aib dan malu, tetapi kalau kena fitnah akan menanggung malu hingga mati bahkan hingga keanak cucu.

Jadi kita semua kena insafilah amaran Allah ini agar segala bentuk fitnah hendaklah dijauhkan dari amalan kita , banyak lagi benda lain yang nak buat demi bangsa agama dan tanahair.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.