Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Thursday, March 19, 2009




Semalam, 19 Mac 2009, DMPP dengan kerjasama Halwa Negeri Kedah telah mengadakan satu program bersempena dengan PRK Bukit Selambau di Sungai Petani.

Aturcara yang diadakan saperti sukaneka kanak-kanak, pertandingan mewarna, pertandingan warga emas sihat, pemeriksaan kesihatan percuma , ceramah kesihatan dan cabutan bertuah.

Sepanjang program berlangsung, diadakan jualan barangan runcit borong dan murah saperti tepung, bawang, minyak masak, gula dan air mineral. Juga diadakan pesta jualan jumbo sale.
Barangan yang dijual dengan harga borong amat menggalakkan, dalam sekejap masa sahaja sudah habis dijual .


Sambutan dari semua keturunan amat menggalakkan terutama masyarakat India .
Tiga orang Doktor yang menjadi pemeriksa dalam Ceramah dan rawatan percuma Dr Rahimah, Dr Rohani dan Dr Najihah.
Turut hadhir memeriahkan upacara dan menyampaikan ucapan adalah Ketua DMPP , Puan Nuridah Salleh.
Peresmian penutup disempurnakan oleh YBhg Isteri Menteri Besar Kedah, Puan Shamsiah .
Semoga sokongan dari masyarakat setempat begini dapat diteruskan dimasa akan datang sepanjang kempen PRK Bukit Selambau ini.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.