Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Monday, November 30, 2009

Doa yang ditakuti oleh penganiaya yang hak!!








Anda boleh lihat dan nilai sendiri apa yang ada dalam doa ini dan buatlah keputusan sendiri. Dah heboh seluruh dunia sekarang ini pasal doa kerana pusat menafikan royalti minyak 5 % yang termaktub didalam perjanjian yang ditandatangani dalam tahun 1974.

Ku Li akan bersama memperjuangkan hal agihan hasil minyak ini yang ditandatangani semasa beliau mula merangka perjanjian tersebut bersama Tun Salleh Abas .Yang TS Muhyiddin sebuk nak halang tu buat apa, bak kata Ku Li beliau pun boleh buat pendirian sendiri dalam hal perjanjian hak agihan hasil minyak 5% ni.

Kita perlu ingat bahawa doa adalah senjata orang mukmin, dan doa orang yang dizalimi tidak hijap dihadapan Allah. Zalim maknanya tidak meletakkan sesuatu pada tempatnya, kalau dah berjanji dan termaktub dalam perjanjian dan dilanggari perjanjian tyersebut, apakah tidak zalim namanya.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.