Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Monday, November 30, 2009

Sumbangan untuk mangsa banjir.

Sumbangan kepada mangsa banjir oleh pusat bencana alam negara kedah mangsa banjir yang melanda negara disebelah utara dan pantai timor baru-baru ini yang disampaikan kepada Menteri Dato' Nazri Azri selaku pengerusi bencana alam negara oleh Pengerusi Amanah Raya Malaysia Datuk Hj Dusuki Ahmad di bangunan Parlimen. Kawasan yang menerima bantuan yang telah diberikan kepada mangsa di Padang terap, Pokok Sena, Marang, Tumpat dan Pendang.



Baru-baru ini menteri sendiri turun dan beri sumbangan kepada mangsa, tapi ana sebagai tuan rumah tak diberitahu pun, entah kemana sumbangan sampai ana pun tak tahu, harap mereka yang terlibat dengan banjir dapat merasalah habuan tersebut. Kalau mereka datang beritahu bila dan dimana dan kalau ana ada dikawasan bolehlah turun sama, sebab duit tu adalah sumbangan Amanah Raya, dari rakyat dan untuk rakyat juga.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.