Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Tuesday, August 17, 2010

Tazkirah di Langgar.

Atas jemputan bidan terjun pada Sabtu lepas, sempat juga ana menunaikan amanah yang diberikan oleh YB Ust Aizat dari DUN Bukit Lada untuk jemaah di Markas Langgar.

Lebih kurang 20 minit ana gunakan untuk memberi sedikit kesedaran kepada diri sendiri dan juga anak jemaah pada malam itu, yang diimami oleh pelajar Insaniah yang macam Imam Masjid di Makkah.

Diharap pada malam itu tazkirah yang disampaikan dapat memberi manfaat kepada semua.
Terima kasih kepada blogger sgkasai yang telah membuat ringkasan tazkirah ana tu.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.