Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Sunday, September 13, 2009

Duit Raya

Tanpa mereka siapalah kami.
Itulah peranan yang dimainkan leh petugas parti dari Pejabat Perhubungan PAS Negeri Kedah di Kompas Batu 9 petang tadi.
Atas prihatin kepada usaha berterusan mereka ini, maka diadakan satu majlis meyampaikan sumbangan duit raya dan jamuan berbuka puasa di Kompas Batu 9 dengan dihadhiri oleh ana selaku Pengerusi Lajnah Kebajikan Negeri Kedah dan YB Senator Yusof Husin selaku Setiausaha Badan Perhubungan PAS Negeri Kedah.

Seramai 29 orang menerima sumbangan petang tadi.
Dalam ucapan tersebut, ana berharap mereka dapat meneruskan gerak kerja parti dengan penuh amanah dan dedikasi kerana hasrat kita adalah untuk mencapai kejayaan yang lebih besar didalam pilihanraya umum akan datang. Usaha petugas parti dipejabat perhubungan sangat penting, kerana tanpa usaha gigih mereka, maka tidak akan ada wakil rakyat yang akan mewakili PAS , oleh itu segala tenaga yang dicurahkan oleh mereka amatlah wajar dihargai terutama menjelang Syawal yang mulia ini.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.