Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Tuesday, April 7, 2009

Macam mana rakyat nak percaya lagi!!

Jangan tanya pasal apa rakyat tak percaya kepada media kerajaan sekarang ini. lihat paparan disini dan anda boleh buat ulasan sendiri.
Bekas Timbalan Menteri Penerangan punya penangan , itulah sebenarnya yang menghakis kepercayaan rakyat kepada media kerajaan. Penipu, pembohong , putar belit, manipulasi, berat sebelah dan apa juga tuduhan yang boleh diberikan padahal itu semua adalah duit rakyat, walaupun ada yang kata swasta, tapi rakyat juga bayar sewa nak dapatkan khidmat mereka, bukannya mereka berjalan atas wang BN atau UMNO, atau duit gaji menteri BN atau UMNO.
Harap PM baru ni kalau nak dapat balik sokongan rakyat, berikan semua tu dan jauhkan diri dari segala bentuk penipuan, penyelewengan, rasuah, diskriminasi, pilih kasih, kezaliman kepada rakyat dalam apa juga bentuk dan jangan mengkedarah duit rakyat.
Ana dikesempatan ini ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada UMNO kerana menerima kembali Tun Dr M dan kalau boleh ambil balik yang sorang tengah bebas tu, supaya bertuan dan harap dengan adanya mereka dalam UMNO akan cepat lagilah terhapusnya UMNO dari bumi Allah ini. Penghapus kekebalan raja, penderhaka kepada raja, pengkhianat bahasa Melayu, pendiskriminasi nombor wahid ,pemfitnah yang terhebat hingga kemahkamah, dan berbagai gelaran yang boleh diberikan kalau nak diberikan kepada mereka.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.