Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Wednesday, March 31, 2010

Habuan hampa la APCO oii

6 bulan USD 420,000 , itulah habuan yang didermakan oleh rakyat untuk syarikat yang didalamnya ada orang Yahudi yang sedang mengkenduri negara kita dimata dunia agar imej kita bertambah , baik atau burk, namapun Yahudi yang dalam Quran pun Allah kutuk dan laknat, tapi kita sign kontrak suruh depa promosi kita pula.
Kesian kat kita, dok fikir selama ni kita dah pandai, ambil syrikat antarabangsa, rupanya ambil ketua segala pemikir dan diplomat yang berada dibawah puak Yahudi ni buka pejabat didalam kelambu kita.
Macam menteri Mindef kata semalam, rahsia negara telah terbocor, tapi orang tu bukan pengkhianat negara, kerana dia insaf dan boleh counter attack balik melalui saluran diplomatik dengan menolong kita balik.
Kalau dah bocor pun dikatakan tak khianat, macam mana la lagi kita nak kata ana pun tak tahu. Tu pasal enjin jet pun boleh hilang tu, entah rahsia ni kot yang bocor tu.
Menteri juga mengaku dia jumpa Ehud barak di Paris dan dengan lantang menyatakan ada menerangkan penentangan kita terhadap Yahudi Israel ni, beliau bersemuka sendiri, menerangkan bantahan kita kepada Ehud Barak.
Pak menteri oii, jenis Yahudi Israel ni dengan peluru pun depa tak heran, ni pula dengan lemah lembut dan longlai gemalai kita bertemu secara senyap dengan depa lepas tu bila rakyat tahu, baru nak tepis. Macam Dato' Mahfuz kata dalam dewan kelmarin, entah ni pa yang Ehud barak nasihat tu, pasal tu ko APCO boleh buka pejabat dalam kelambu kita.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.