Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Wednesday, April 14, 2010

Yahudi ada ke tak ada meresap ni.

Semalam Timbalan Menteri Dalam Negeri telah menjawab berhubung dengan dakwaan yang dibuat oleh Ketua Pembangkan bahawa ada warga Israel yang telah menyusup masuk dalam maklumat di Bukit Aman apabila Asiasoft (pte Limited) yang berada pejabatnya di Singapura dan ibu pejabatnya di Tel Aviv tetapi pertukaran pemegang saham dan projek ketika saham beralih tangan tatkala saham syarikat sudah berubah tangan daripada Israel kepada orang bukan Israel, tetapi tatkala itu projek PRS itu sudah siap di Bukit Aman, tetapi kalau dilihat pada surat yang dihantar kepada KSU KDN oleh Datuk Mashuri Zainal , dari bahagian logistik PDRM, pada 3 Disember 2008 ternyata kesedaran wujudnya dan masih ada tangan Israel dalam program di Bukit Aman itu ternyata masih wujud, tak saperti Timbalan Menteri kata 2006 dah siap dan tak ada lagi pengaruh Israel yang wujud kerana saham Asia soft sudah bertukar tangan .
Apa yang hairannya , surat beritahu pada akhir 2008 masih belum bebas dari pengaruh Israel dalam surat tu, tapi kenapa Timbalan Menteri dalam parlimen kata 2006 sudah habis pengaruh tersebut.
Apa yang kita masih keliru adalah apakah dalam masa dan selama ini pun, apabila saham mereka ada pegangan tak kanlah sedikit sebanyak unsur maklumat atau rahsia tidak akan diintip oleh manusia berbangsa Yahudi itu.
Apakah ini tidak mengelirukan kita , mana satu yang nak dipercayai.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.