Diri ku ini

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
Berkhidmat untuk semua kerana Allah, Kedah sejahtera, nikmat untuk semua. PAS for All. Malaysia kaya, kenapa rakyat miskin. email: pendang@parlimen.gov.my

Friday, May 16, 2008

Tempias juara Piala Liga hingga ke Kampong.







Semangat kemenangan Kedah menjuarai piala liga liga super baru-baru ini membuat remaja di Kpg Paya Rawa dan sekitarnya mengadakan pertandingan bolesepak 8 sebelah pada 3 Mei lalu. Sambutan amat menggalakkan , lebih dari 50 pasukan sekitar telah mengambil bahagian dalam pertandingan yang julongkali diadakan oleh Pemuda Khariah Masjid Paya Rawa . Sumbangan kewangan dari pemimpin masyarakat, wakil rakyat, EXCO Kerajaan Kedah dan lain-lain peniaga tempatan dan sekitar menjadikan pertandingan lebih meriah pada hari pertandingan akhir.
Kemenangan adalah menyebelahi tuan rumah, pemuda Paya Rawa menumpaskan pemuda Carok Kudong dengan tendangan penalti. Cabutan nombor bertuah memeriahkan lagi pertandingan dengan kemuncaknya hadiah basikal yang dimenangi oleh En Hashim , seorang OKU dari Kampong Padang Nyior.
Juga diberikan sumbangan kepada beberapa orang daif dan miskin sebagai sumbangan ehsan hasil dari hadiah sumbangan yang disponsor oleh penderma budiman.
Diharap program ini akan berterusan untuk masa-masa yang akan datang.
Semoga terus berjaya Pemuda Paya Rawa, dipelopori oleh En Sobri.

No comments:

Lawat Parlimen

Lawat Parlimen
ADUN Kedah diketuai Speaker dan Timbalan telah datang mengunjungi Parlimen baru-baru ni untuk menyaksikan hari ini dalam sejarah bekas mangsa kezaliman ISA dua kali YB Sdr Yusof Husin mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara. Kami hanya sempat berbicara seketika waktu rehat dan selepas itu mereka mempunyai agenda lain untuk dibereskan. Diharap dimasa akan datang kita akan dapat melakukan yang lebih baik lagi apabila kehadiran direncanakan dengan teliti melalui Setiausaha Sekretariat parlimen PAS Sdr Wan Johari Wan Omar.